Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Haberler

İstanbul

Solal Pazarlama Odulleri

Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi ICSC’nin her yıl düzenlediği “Solal Pazarlama Ödülleri”nde Jones Lang LaSalle tarafından yönetilen iki alışveriş merkezi finale kaldı.


JONES LANG LASALLE YÖNETİMİNDEKİ

ZONGULDAK DEMİRPARK AVM VE ANKARA ANTARES AVM

“ICSC SOLAL PAZARLAMA ÖDÜLLERİ”NDE

FİNALE KALMA BAŞARISINI GÖSTERDİ…

 

Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi ICSC’nin her yıl düzenlediği “Solal Pazarlama Ödüllerinde   Jones Lang LaSalle tarafından yönetilen iki alışveriş merkezi finale kaldı.

Alışveriş Merkezleri pazarlama yönetimi alanında Avrupa’nın en iyi ve fark yaratıcı projelerini ödüllendiren“ICSC Solal Pazarlama Ödülleri”nde finale kalan Zonguldak Demirpark AVM “Sahne D ” projesiyle Halkla İlişkiler Kampanyası alanında, Ankara Antares AVM ise “Antares Sadakat Kart” projesiyle Satış Promosyon kategorilerinde yarışacak.

Haziran ayında Lizbon’da gerçekleştirilecek tören ile sonuçların açıklanacağı “Solal Pazarlama Ödülleri” bu yıl; Sosyal Sorumluluk Projeleri, Tüketici ve Ticari Reklam, Satış Promosyonu,                   Halkla İlişkiler, Büyük Açılış Ödülleri, İş Dünyası, Alternatif Medya Kullanımı ve Yeni Medya Kullanımı olmak üzere yedi ayrı dalda verilecek. 

 

 

·         Zonguldak Demirpark AVM “Sahne D ”

Sahne D  projesi, Demirpark AVM nin hazırladığı Sahne D programı için spiker seçimi konusunda  halktan amatörlerin seçilerek eğitilmesi içeriği ile oluşturulmuştur. SahneD  projesi kendi alanında özgün bir proje olup, Türkiye’de ilk defa bir AVM’nin TV’de canlı yayınlanan ve sürekliliği olan yarışma programıdır. SahneD Programı’nın ilk aşamasını sunucu yarışması oluşturmuş ve 50’yi aşkın başvuru olmuştur. Program dört juri üyesi tarafından seçilen 10 yarışmacıyla sürdürülmüş ve 7 haftalık bir sürecin sonunda bir bay ve bir bayan yarışmayı kazanmıştır. Kazananlar DemirPark’ta etkinliklerde ve SahneD’nin ikinci yarışmasında sunuculuk yapmanın yanı sıra Kanal Z televizyonunda da sunucu olarak görev almışlardır.

 

  • Ankara Antares AVM Antares Sadakat Kart Projesi:

Antares Kart, alışveriş tercih ve satın alma alışkanlıklarına göre kampanya, aktivite, anında kazanç, indirim gibi avantajlar sunan; ortak pazarlama yapabilmesine yarayan, marka ve müşteri arasında sinerji yaratan “Müşteri Sadakatini Ödüllendirme” programıdır. Antares Kart nakit ya da kredi kartı ile yaptıkları alışverişlerde müşteriye bonus (puan, geri ödeme) kazandırarak, sonrasında AVM içerisinde sisteme dahil herhangi bir mağazadan puanları karşılığı diledikleri ürünü ücretsiz alabilme olanağı sağlar. Ayrıca Antares Kart yapılan alışverişler doğrultusunda gelir gruplarına göre alışveriş alışkanlıklarını ve marka tercihlerinin net olarak belirlenebilmesi sağlayarak doğru pazarlama konusunda önemli geri bildirimlerde bulunur. Bu veriler doğrultusunda sağlıklı ve direk hedefe yönelik pazarlama stratejileri oluşturmaya imkân sunar.