Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Haberler

ICSC AVRUPA PAZARLAMA KONFERANSI 06-08 NİSAN TARİHLERİNDE İSTANBUL’DA GERÇEKLEŞTİRİLİYOR


Uluslararası Alışveriş Merkezleri Derneği (International Council of Shopping Centers – ICSC) Avrupa Pazarlama Konferansı’na bu yıl, ilk kez İstanbul ev sahipliği yapıyor. “Başarılı Pazarlama İş Demektir (Successful marketing means business)” başlığını taşıyan konferans, 6-8 Nisan 2011 tarihleri arasında The Marmara Taksim Otel’de gerçekleştirilecek.

Jones Lang LaSalle Türkiye Başkanı Avi Alkaş, konferans ile ilgili değerlendirmesinde,  “Asya ve Avrupa’yı birleştiren konumu ve Batı’dan Doğu’ya İpekyolu’nun kesiştiği bir noktada bulunmasıyla İstanbul, geçmişin geleneksel pazarlamasından geleceğin teknolojik ilerlemelerine yönelik deneyimler arasında geçiş yapmak ve bu deneyimleri karşılamak için cazip bir lokasyon. Konferansta İstanbul’un egzotik Kapalıçarşı ortamından, ödüllü modern Alışveriş Merkezleri’ne kadar  başarılı pazarlama yöntemlerinin pek çok örneğini katılımcılarla paylaşacağız” dedi.  

 

ICSC Avrupa Pazarlama Konferansı’nın ilk günü 30 yıldan uzun bir süredir perakende sektörüne uluslararası pazarlama uzmanı olarak destek veren John Stanley, değişen tüketici beklentilerine bağlı olarak değişen alışveriş şekillerini ve alışveriş merkezlerinin tüketiciler için nasıl heyecan verici alanlar haline getirilebileceğini  anlatacak. “Başarılı Pazarlama İş Demektir” başlıklı panelde;  perakendeciler, geliştiriciler ve alışveriş merkezi yönetimi arasındaki sinerji ele alınırken; “Digital Zorluk” panelinde alışveriş merkezleri performanslarını maksimuma çıkarmak için sosyal medyadan neler öğrenebilir konusu işlenecek.

 

Konferansın ikinci günü; alışveriş merkezlerinin geleceğini konu alan  ve  “Retail 2020” paneli ile başlayacak. Eş oturumlarda ise; “Geleceğin Trendleri”, “Çok Kanallı Büyüme”, “PR’ın Önemi”, “Komşu Merkezler ve Rekabet” konuları ele alınacak. Öğleden sonraki bölümde ise; konferansın kilit konuşmacısı olan viral pazarlama uzmanı Tamara Gielen, sosyal medyanın pazarlamadaki önemini katılımcılarla paylaşacak.

 

ICSC Avrupa Pazarlama Konferansı, Jones Lang LaSalle tarafından yönetimi yapılan ve iki kategoride finale kalan İstanbul Cevahir Alışveriş Merkezi'nin de yarıştığı  Avrupa’nın en prestijli alışveriş merkezi pazarlama ödüllerinin sahiplerinin açıklanacağı ICSC Solal Pazarlama Ödülleri Ödül Töreni ve Pera Palas Otel’de düzenlenecek gala yemeğiyle sona erecek.


ICSC hakkında

1957 yılında kurulan ICSC alışveriş merkezi endüstrisinin önde gelen global ticaret kuruluşudur. 80’den fazla ülkedeki 60.00’den fazla üyesi arasında alışveriş merkezi sahipleri, geliştiricileri, yöneticileri, pazarlama uzmanları, yatırımcıları, perakendecileri ve aracıların yanı sıra akademisyenler ve kamu görevlileri yer almaktadır. Merkezi New York’da bulunan ICSC,  150’den fazla çalışanı ve Washington, Toronto, Londra, Pekin, Singapur ve Mexico City’de ofisleri bulunmaktadır.