Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Haberler

Istanbul

JLL yönetimindeki AVM’lere ödül yağdı

Palladium Ataşehir, Neoplus Outlet ve Westpark Outlet, ABD merkezli Hermes Creative Awards’tan toplamda 11 ayrı ödülün sahibi oldu.  Çocuklarla ve kadınlarla ilgili gerçekleştirilen katma değeri yüksek projeler, ödüllerin gelmesinde kilit rol oynadı.


Yönetimini gerçekleştirdiğimiz AVM’lere, ABD merkezli Uluslararası Pazarlama ve İletişim Profesyonelleri Derneği (AMCP) tarafından organize edilen ‘Hermes Creative Awards’ organizasyonundan ödül yağdı. Palladium Ataşehir, Neoplus Outlet ve Westpark Outlet, organizasyon bünyesinde 11 ayrı ödüle layık görüldü.

Palladium Ataşehir’e 7 ödül birden

Palladium Ataşehir, Hermes’ten tam 7 ödüle birden layık görüldü. Anadolu Yakası’nın en sevilen alışveriş ve yaşam merkezlerinden biri olan Palladium Ataşehir, Masal Küresi Şenliği etkinliği ile ‘Special Event’, ‘Communication/ Marketing Campain’ ve ‘Interactive BrandExperience’ kategorilerinde toplam 3 Platinum ödül ile taçlandırıldı. Palladium Ataşehir ‘Yeni Yıl Melodisi’ etkinliği ile yine aynı kategorilere ek olarak ‘Other Best Activity Decor’ dahil, 4 kategoride 4 Gold ödül alarak toplamda 7 ödülün sahibi oldu.

Neoplus Outlet’e anlamlı ödül

Eskişehir’deki Neoplus Outlet ise, ‘Kadınlar Kulübü’ etkinliği ile, Hermes’in ‘Corporate Social Responsibility Program’ Platinum ödülüne layık görüldü. Eskişehir’in yaşam merkezi ayrıca ‘Neon Yıl’ projesi ile, ‘Special Event’ kategorisinde Gold ödülü aldı.

Ödülün sahibi çocuklar

Yönetim süreçlerini yürüttüğümüz bir diğer AVM olan Westpark Outlet ise, ‘Çocuklarımızla Renklenen Westpark’ etkinliği ile, ‘Special Event’ ve ‘Interactive Brand Experience’ kategorilerinde Gold ödül almaya hak kazandı.