Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Haberler

Istanbul

Perakende dünyasında bambaşka bir büyüme…

Globalleşen dünyada perakendeciler stratejilerini yurt dışı büyüme kararları ile şekillendirirken aynı zamanda sürdürülebilir bir büyüme peşindeler. Peki hangi ülkenin perakende piyasası hangi perakendeci için en verimli şartları oluşturuyor?


​​Globalleşen dünyada perakendeciler stratejilerini yurt dışı büyüme kararları ile şekillendirirken aynı zamanda sürdürülebilir bir büyüme peşindeler. Peki hangi ülkenin perakende piyasası hangi perakendeci için en verimli şartları oluşturuyor? 

​JLL araştırma merkezi tarafından hazırlanan ‘Destination Retail 2016’ raporu, perakendenin kalbinin attığı 140 şehirde yer alan 240 farklı uluslararası firmayı ve bu firmaların global yayılma stratejilerini ele alıyor. Raporda yer alan şehirler, dünya genelindeki toplam gayrisafi hasılanın  %36’sını oluştururken, 15 trilyon dolarlık tüketici harcama potansiyeline sahipler. Dünyanın en büyük perakende şehirlerinin fırsatlarını, dezavantajlarını ve perakendeciler için büyüme stratejilerini etkileyen faktörleri farklı açılardan incelikle değerlendiren ‘Destination Retail’ raporu 2016 yılının son çeyreği ve yeni yıl için önemli tüyolar veriyor. 

Rapora dair öne çıkan noktaları, sunumları ve infografikleri incelemek için ‘Destination Retail’ sayfasını ziyaret edebilirsiniz.