Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Haberler

Istanbul

JLL’nin yönetimindeki dört AVM Stevie İş Ödülleri’ne damga vurdu

Yönetimi JLL Türkiye tarafından yapılan Gebze Center, Malatyapark, Palladium Ataşehir ve Point Bornova alışveriş merkezleri, kurgulayıp hayata geçirdikleri kampanyalarla ‘2016 Stevie Ödülleri’nde toplam 12 ödüle layık görüldü.


JLL yönetimindeki Gebze Center, Malatyapark, Palladium Ataşehir ve Point Bornova alışveriş merkezleri, iş dünyasının en prestijli uluslararası ödül organizasyonlarından biri kabul edilen Stevie Awards’a damga vurdu. JLL yönetimindeki dört AVM, toplam 12 ödüle layık görüldü.

Yılbaşı Köyü’ne toplam 4 ödül

JLL yönetimindeki Palladium Ataşehir, ‘Yılbaşı Köyü’ organizasyonu kapsamında toplam 4 ödüle layık görüldü. Palladium, Eğlence ve Spor kategorisinde ‘Yılın Pazarlama Kampanyası Ödülü – Bronz Stevie’, Düşük Bütçeli Kampanyalar kategorisinde ‘Yılın Pazarlama Kampanyası Ödülü – Bronz Stevie’, Etkinlik ve Geleneksel Organizasyonlar kategorisinde ‘Yılın PR Kampanyası Ödülü - Bronz Stevie’ ve En İyi Stant Sergileme kategorisinde ‘Yılın Pazarlama Kampanyası ödülü - Bronz Stevie’ almaya hak kazandı.

Palladium Ataşehir ayrıca ‘Film Gibi Aşkımız’ etkinliği kapsamında 

Eğlence ve Spor kategorisinde ‘Yılın Pazarlama Kampanyası Ödülü – Bronz Stevie’ ödülüne layık görüldü.

Park Card’ı olan Yolda Kalmaz

JLL yönetimindeki bir diğer AVM olan Malatyapark, ‘Park Card’ı olan Yolda Kalmaz​​’ kampanyası kapsamında 4 ödül aldı. Malatyapark, Finansal Kartlar kategorisinde ‘Yılın Pazarlama Kampanyası Ödülü – Gümüş Stevie’, Düşük Bütçeli Kampanyalar kategorisinde ‘Yılın Pazarlama Kampanyası Ödülü – Gümüş Stevie’, Müşteri Hizmetleri kategorisinde ‘Yılın PR Kampanyası - Bronz Stevie’ ve Müşteri Ürünleri kategorisinde ‘Yılın PR Kampanyası – Bronz Stevie’ ödüllerini aldı.

​Bahar Festivali’ne iki ödül

Gebze Center, Bahar Festivali ile iki ödüle birden layık görüldü. 

Kültür ve Sanat Kategorisinde  ‘Yılın Pazarlama Kampanyası Ödülü -Bronz Stevie’ ve Düşük Bütçeli Kampanyalar kategorisinde ‘Yılın Pazarlama Kampanyası Ödülü –Bronz Stevie’ kazandı.

​Açılış etkinlikleri ile ödüle gitti

İzmir’in yaşam ve eğlence merkezi olarak kabul edilen Point Bornova ise açılış etkinlikleri kapsamında, Düşük Bütçeli Kampanyalar kategorisinde ‘Yılın Pazarlama Kampanyası Ödülü - Bronz Stevie’ ödülü almaya hak kazandı.