Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Haberler

 

 

Alışverişin Yeme-İçme Deneyimi ile Dönüşümü /turkey/tr-tr/haberler/208/alisveris-yeme-icme-deneyimi-donusumAlışverişin Yeme-İçme Deneyimi ile Dönüşümü Son dönemde önemine ve gelişimine dikkat çektiğimiz Yeme-İçme markalarının, modern alışveriş noktalarında giderek daha merkezi bir konuma yükseldiğini görüyoruz. Ayrıntıları Konsept Geliştirme Yardımcı Direktörümüz Nil Yörüker, Retail Türkiye'ye anlattı.İstanbul2017-09-12T05:00:00Z

Son Haberler

 

 

Alışverişin Yeme-İçme Deneyimi ile Dönüşümü /turkey/tr-tr/haberler/208/alisveris-yeme-icme-deneyimi-donusumİstanbulAlışverişin Yeme-İçme Deneyimi ile Dönüşümü Son dönemde önemine ve gelişimine dikkat çektiğimiz Yeme-İçme markalarının, modern alışveriş noktalarında giderek daha merkezi bir konuma yükseldiğini görüyoruz. Ayrıntıları Konsept Geliştirme Yardımcı Direktörümüz Nil Yörüker, Retail Türkiye'ye anlattı.2017-09-12T05:00:00Z
Perakendede ‘Otomasyon’ Kaçınılmaz/turkey/tr-tr/haberler/207/perakendede-otomasyon-kacinilmazİstanbulPerakendede ‘Otomasyon’ KaçınılmazHenüz emekleme aşamasında olsa da otomasyon teknolojisi robot satış görevlilerinden insansız mağazalara kadar perakendenin pek çok alanında kendini göstermeye başladı… Peki ya müşteriler bu konuda ne düşünüyor?2017-08-29T05:00:00Z
Modern Perakende Markaları Neden Geçmişe Bakıyor?/turkey/tr-tr/haberler/206/modern-perakende-markalari-gecmise-bakiyorİstanbulModern Perakende Markaları Neden Geçmişe Bakıyor?​​Online perakendenin artması, müşterilerin mağazalarda daha az zaman geçirir hale gelmesi gibi sebeplerle perakendeciler müşterileriyle bağlantı kurmanın farklı yollarını aramaya başladı. ‘Geçmişe bakmak’ bu yolların başında geliyor…2017-08-28T05:00:00Z