Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Araştırmalarımız

 

 

Perakende rüzgarı Avrupa’dan Anadolu’ya esiyor​2017-08-28T05:00:00Zpdf13090862Free to Airhttp://www.jll.com/turkey/tr-tr/Research/jll_turkiye_yariyil_raporu.pdf/turkey/tr-tr/arastirma/36/perakende-ruzgari-avrupa-anadolu-esiyor​Perakende rüzgarı Avrupa’dan Anadolu’ya esiyor​​2017’nin ilk yarısını mercek altına alan ‘Yarıyıl Raporu’muz yayınlandı. Rapora göre Ankara başta olmak üzere Anadolu’daki AVM’lerdeki ziyaretçi sayıları bir önceki yılın aynı dönemine göre İstanbul’daki AVM’lerden daha hızlı arttı.

Raporu indirmek için lütfen formu doldurunuz.

Son raporlar

 

 

Perakende rüzgarı Avrupa’dan Anadolu’ya esiyor​/turkey/tr-tr/arastirma/36/perakende-ruzgari-avrupa-anadolu-esiyor​Perakende rüzgarı Avrupa’dan Anadolu’ya esiyor​​2017’nin ilk yarısını mercek altına alan ‘Yarıyıl Raporu’muz yayınlandı. Rapora göre Ankara başta olmak üzere Anadolu’daki AVM’lerdeki ziyaretçi sayıları bir önceki yılın aynı dönemine göre İstanbul’daki AVM’lerden daha hızlı arttı.
Bağdat ve İstiklal ‘Yapım Aşamasında’, Nişantaşı’nı Yeme İçme ve Küresel Markalar Taşıyor/turkey/tr-tr/arastirma/35/bagdat-istiklal-yapim-asamasinda-nisantasi-yeme-icmeBağdat ve İstiklal ‘Yapım Aşamasında’, Nişantaşı’nı Yeme İçme ve Küresel Markalar Taşıyor‘Perakende Caddelerini Yeniden Tanımlamak’ raporumuza göre, bu yılın ilk çeyreğinde İstiklal Caddesi’ndeki boş dükkanların sayısı 32 oldu. Bu rakam Bağdat Caddesi’nde 51, Nişantaşı’nda ise 25 olarak hesaplandı...
Gelişen Şehrin Artan İhtiyaçları: Kent Lojistiğinde Son Trendler/turkey/tr-tr/arastirma/33/kent-lojistiginde-son-trendlerGelişen Şehrin Artan İhtiyaçları: Kent Lojistiğinde Son Trendler'Gelişen Şehirde Artan İhtiyaçlar: Kent Lojistiğinde Son Trendler' raporumuza göre İstanbul’da ‘Kent içi depolar’ ve ‘Konsolidasyon merkezi’ kavramlarını ön plana çıkıyor.